Julian Jacknife

Julian Jacknife
Julian Jacknife

•Yeah, I’m that guy from Five Guys KEKW •I’m rarely ever on, fuck the gram. •Game or D I E 💀 •I enjoy “social interaction” ☠️👀👇🏽 I’m Julian Jacknife

followers count:  740
followers rank: 0
likes count:  248
like rank:  0

julian_jackknife

Account rate

Mathematical model that shows the popularity of an account relative to others.

Statistics

0
Average likes per post
0
Average comments per post

Photos and videos ratio

42% videos
58% photos

Julian Jacknife

Hey insta, been awhile. Here’s a photo dump. #ghost #JTMusic #TGIF #Twins #livinlife #beatsaber #oculus #DNA #kendricklamar #corpsehusband #corpse

Julian Jacknife

Nah idc what anybody says, that slide was offical lol #apexlegends #bloodhound

How I look heart reacting to posts from people who dont love me back. 🤡🤡🤡

Julian Jacknife

How I look heart reacting to posts from people who dont love me back. 🤡🤡🤡

Julian Jacknife

Check out @dreamclothingofficial for more dope fits. #GTTE #goingthroughthemotions #dreamsruleeverythingaroundme

Julian Jacknife

Why the hell is it so hard to find someone who can actually put up with me? Lmao never settling for second again. I’m the shit 💩😷🤧😴😪

Julian Jacknife

Been lookin for a meaning or sense of purpose. I’m drawing blanks & I need inspiration to hit me like I blew this guys fuckin’ head off.

Julian Jacknife

Ya LOVE TO SEE IT. #apex #legends #bloodhound #triplekill #alfather #feed

Julian Jacknife

Go follow my spam acc @justjulian2319. I wanna try and make if a gaming channel but idk I’ll just keep posting to both for now. #beatsaber #stormzy #vossibop #mibruddasdondie #oculus #vr

Julian Jacknife

Yeesh, that was rough 😭😤 I missed a bunch on that but I still got an A-rank so idec, it’s good to be back ☺️😌🤘🏽 #beatsaber #bsaber #bmbf #maroon5 #animals #oculus #oculusquest #facebook

Subscribe to our notifications

Join the community of users with the latest news from all social networks!